Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

ΜΕΛΙΣΣΕΣ & ΑΛΟΗ ΒΕΡΑ - ΑΥΞΗΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΜΕΛΙΣΣΟΣΜΗΝΩΝ

ΑΥΞΗΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΜΕΛΙΣΣΟΣΜΗΝΩΝ - ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΜΑΡΤΙΟΣ 2011


Τί προτείνουν οι ειδικοί της μελισσοκομίας αυτήν την περίοδο?
" Για να διεγείρουμε την ωοτοκία της βασίλισσας τα μελίσσια πρέπει να τροφοδοτούνται καθημερινά με περίπου 200-250ml σιρόπι για 15 συνεχείς ημερες".

Τα αποτελέσματα γνωστά εδώ και χρόνια.

ΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ:

From: Αντρέας Ζαρειφόπουλος [mailto:ΧΧΧΧΧΧ@gmail.com]
Sent: Sunday, January 09, 2011 8:06 PM
To: info
Subject: ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΑ

..ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΩΡΑ ΞΑΝΑ, ΤΟ Mail  ,   ΘΕΩΡΗΣΑ  ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ  ΓΡΑΨΩ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ, ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ''ΕΓΚΥΡΑ'' ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ, ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ Κ.Τ.Λ.ΑΛΛΆ  ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΠΙΣΤΣΩΣΗ- επειδη εχω λιγα μελισσια ( επιλογη μου )  πολλες φορες που παω στο μελισσοκομειο μου, εποχες που απαιτειται λιγη εως ελαχιστη εργασια με καλές ηλιολουστες μερες παρατηρω τα μελισσια μου. Μου αρεσει....αλλά  και το κανω και για  να  διαπιστωνω οσο μπορω την   διαθεση  τους.
ΛΟΙΠΟΝ, ΤΟΝ  ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ   ΧΡΟΝΟ  ΒΛΕΠΩ  ΟΤΙ ΤΑ  ΜΕΛΙΣΣΙΑ  ΜΟΥ   ΑΤΟΝΟΥΝ, ΣΕ ΠΕΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΝΤΟΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΠΟΙΑΣ ΑΡΡΩΣΤΙΑΣ   ; ! ! !

ΠΙΣΤΕΥΩ ( ΙΣΩΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ,  ΑΛΛΆ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ! )  ΟΤΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ Η  ΗΠΙΑ  ΧΡΗΣΗ  ΧΗΜΙΚΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΒΑΡΟΑ ΚΑΘΩΣ   ΚΑΙ  Η  ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ  ΜΕ  ΖΑΧΑΡΟΠΙΤΕΣ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΥΡΙΩΣ ΩΣ  ΑΝΑΓΚΑΙΑ  ΛΥΣΗ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΕΝΙΟΤΕ,  ΑΚΟΜΗ  ΚΑΙ  ''ΣΠΙΤΙΚΗΣ''   ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, ( ΜΕ ΓΝΩΡΙΜΑ ΥΛΙΚΑ ).......
ΑΥΤΑ  ΤΑ  2   ( ΧΗΜΙΚΑ  Κ  ΖΑΧΑΡΗ )   ΠΙΣΤΕΥΩ  ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ  ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΛΙΓΟ  ΕΩΣ  ΠΟΛΥ  ΤΟΝ  ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ  ΤΩΝ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ Κ.Τ.Λ.

Αντίθετα πρός τους ειδικούς εμείς προτείνουμε τίς εφαρμογές των προϊόντων Αλόης Βέρα.

ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ......

Απάντηση στο ερώτημα  πρός τον Αντρέα "Πώς πάνε Αντρέα τά μελίσσια μετά τίς εφαρμογές σε σύγκριση με τον παρελθόν?"

Φυσικά ! "Τα καλά νέα απο το πρωί φαίνονται".

ΙΔΟΥ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

From: Αντρέας Ζαρειφόπουλος [mailto:ΧΧΧΧΧΧΧΧ@gmail.com]
Sent: Wednesday, March 02, 2011 9:16 PM
To: info@bees-aloevera.com
Subject: Καλησπέρα . . .

κ. Αλέξανδρε...
Για να συγκρίνουμε το ''παρελθόν με το παρόν'' όπως λέτε....πριν την έναρξη των εφαρμογων,
Δηλαδή πριν τις 20 Ιανουαρίου, είχα 40 κυψέλες.
Οι μισές με πληθυσμό 4 έως 6 πλαίσια.
Οι άλλες μισές με πληθυσμό 6 έως 8 πλαίσια.
Δηλαδή χοντρικά κατά μέσο όρο, είχα ενα μελισσοκομείο με περίπου 250 πλαίσια πληθυσμού.

Τώρα 40 μέρες μετά απο τίς εφαρμογές έχω μελίσσια απο 9 έως 13 πλαίσια.
Δηλαδή πάλι κατά μέσο όρο χοντρικά περίπου 450 πλαίσια πληθυσμού.

Η ατονία άρχισε να ''υποχωρεί'' μετά την 2η εφαρμογή και κατά την τρίτη ήταν πολύ εμφανέστατη η ζωηρότητα των μελισσιών σε πέταγμα και αναζήτηση τροφής.

Όπως σας έγραψα και στο χθεσινό μου μήνυμα, για το μοναδικό που είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ....είναι η φοβερή γέννα των βασιλισσών , απ την 2 - 3 εφαρμογή και ύστερα.
Τέτοιο φαινόμενο, εγώ στα 8 μου χρονιά ως μελισσοκόμος, ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΔΕΙ .


Φιλικά
Αντρέας Ζαρειφόπουλος
Ηλεία
+++++++++
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΠΟΛΥΤΟ & ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΤΡΟΠΟ Ο ΑΝΤΡΕΑΣ ΜΑΣ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΚΑΤΑ ΜΗΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ.
Να δούμε τί  άλλο θα ακούσουμε λίγο αργότερα(?)
Για τον Αντρέα απίστευτο, για μας και τους συνεργαζόμενους μελισσοκόμους απόλυτα φυσιολογικό. Οι «άπιστοι Θωμάδες» ας παλεύουν με τα 3-4 πλαίσια ανά κυψέλη για δουν προκοπή. Πότε????

Αλέξανδρος Κουτρουμανίδης
ΚΕΝΤΡΟ ΑΛΟΗΣ ΒΕΡΑ
Τηλέφωνο COSMOTE: 6944710993
Τηλέφωνο WHAT'S UP: 6978847581
E-mail: info@bees-aloevera.com
+++++++
Περισσοτερα για τις ΜΕΛΙΣΣΕΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ,Αποφυγή του ΣΥΝΔΡΟΜΟΥ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΑΠΟΙΚΙΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΙΣΣΩΝ-C.C.D. ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΕΛΙΣΣΩΝ, οπως Νοζεμιαση-Nosema Apis , Δυσεντερία,ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΓΟΝΟΥ οπως Ασκοσφαιρωση -Chalkbrood & Σακκόμορφος Γόνος -Sacbrood,την ΑΥΞΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΕΛΙΟΥ, την ΔΙΑΡΚΗ ΕΥΕΞΙΑ ΤΩΝ ΜΕΛΙΣΣΩΝ και αλλες καταστασεις, ανατρεξετε στα σχετικα κεφαλαια στην ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ του ιστολογίου.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Κουτρουμανίδη,πριν λίγους μήνες,και πριν καν αποκτήσω μελίσσια,σας είχα στείλει ένα mail για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τα σκευάσματά της αλόης που προωθείτε.Παρατηρώ,πως παραποιήσατε αυτό το mail και το αναπαράγετε αυτοδιαφημιζόμενος με ψεύδη και παινέματα.
Παρακαλώ,αφαιρέστε αμέσως την ανάρτηση της 3ης Μαρτίου 2011 από το blog σας,για να μην προκύψουν περαιτέρω προβλήματα...
Γνωρίζετε ποιός είμαι και πώς λέγομαι πραγματικά.Ευχαριστώ

Αλέξανδρος είπε...

Αγαπητε μου "Ανώνυμε",
αναφέρεσαι σε καταχώρηση της 3ης Μαρτίου, απαιτώντας τήν αφαίρεση της δημοσίευσης, ισχυριζόμενος πως παραποίησα το e-mail σου, και ισχυριζόμενος πως γνωρίζω ποιός είσαι.
Το σχόλιο αυτής της ημερομηνίας αναφέρεται σε αξιοσέβαστο άτομο για το οποίο τρέφω απεριόριστη εκτίμηση, διότι όταν ξεκινήσαμε τήν συνεργασία μας ηταν ήδη μελισσοκόμος για οκτώ ολόκληρα χρόνια, διατηρεί κατ' επιλογήν του 40 κυψέλες, και μετα απο τίς εφαρμογές των προϊόντων μού απέστειλε ένα e-mail με τα αποτελέσματα των εφαρμογών και μού έδωσε τήν άδεια να δημοσιεύσω τα αποτελέσματα για τα οποία ήταν απόλυτα σίγουρος, αποφεύγοντας άλλα ευνοϊκώτερα σχόλια πού διατύπωσε και για τα οποία όμως διατηρούσε επιφυλάξεις, πράγμα και το οποίο έπραξα.
Επομένως δεν βλέπω πού υπάρχουν ψεύδη και παινέματα όπως ισχυρίζεστε. Ο μελισσοκόμος αυτός είναι υπαρκτός με ονοματεπώνυμο και με παρακάλεσε μάλιστα να μήν αναφέρω τόν τόπο κατοικίας του και το τηλέφωνο του, αλλά μόνο τον νομό πού υπάγεται.
Σας παρακαλώ λοιπόν έαν έχετε να καταγγείλετε κάτι πού έχω πεί η κάνει λάθος να το διατυπώσετε επώνυμα.
Εγώ έχω στήν διάθεση μου ολόκληρο το κείμενο του e-mail που μου έστειλε ο μελισσοκόμος αυτός, αλλά δεσμεύομαι απο την επιθυμία του να μην το δημοσιέυσω ολόκληρο.
Αναφορικά δε με τίς υφέρπουσες απειλές, θα ήταν πιό αντρίκιο να μού πείτε τί η ποιός σας υποκινεί να μου στέλνετε απειλές και μάλιστα ανώνυμες.
Όπως βλέπεται εγώ δεν απέκρυψα το μήνυμα σας και σας απαντώ επωνύμως.
Με εκτίμηση
Αλέξανδρος Κουτρουμανίδης